måndag 30 januari 2012

Fukk electronic

Idag; cheap monday linne, carling skjorta i ormmönster, monki-västen & sen mina blåa skor! ni ser även min nya fiiiina tygkasse : D en stor mustasch bara! älskar den!

Kalmar var bra! Dock trodde jag att pappa skulle ge blod men icke, han skulle ta prover. Mådde seriöst så jävla dåligt när vi var uppe på den där jävla avdelningen på sjukhuset... fyfan. mamma & jag fick sätta oss ute vid hissarna, jag höll allvarligt på att spy, hade det i halsen hela tiden...
men fick shoppa lite sen, äta thai & köpte mig en ny mp3, & jävla kasst köp!!! skitgrej den funkar inte, ljudet hackar, hoppar över lite ord i låtar då & då... har testat med olika hörlurar, mammas mp3 (som är likadan fast svart, min är rosa) & ingenting funkar!!! jävla skitgrej!
ska försöka lite mer, samt få tag i bror sen ska jag visa er de få inköpen jag hann göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar