tisdag 31 januari 2012

I can't belive it...

hejhej såhär på kvällen.
sitter & försöööker kolla top model sverige på tv3play men går ju sådär. hackar satan. what's up med att allting ska hacka i min värld??? jaaa jag åkte ner & köpte en ny dyyyr mp3 idag & jo visst hackar det i låtarna på den med... har ju alltså kommit fram till att det måste vara fel på antingen min dator eller mina låtar, men vissa låtar har jag liksom haft i 6-7 år... dom har alltid funkar innan.
så jävla typiskt, så nu har jag inte nån fucking jävla musik till imorgon. åååh. om jag bara kunde hitta den andra jag slarvat bort här hemma... åh. ljuspunkten var väl ändå att anki hade dratt förbi här när jag var iväg, & hon hade köpt massa godsaker till mig till tåget : ) det var loka -vattenmelon/citron, geisha choklad, cashewnötter, tom&jerry mix, korsordstidning & star wars - clone wars serietidning : D glaaaad tjeja. men jag har ju med mig datorn & mobilen också så hoppas på en snabb färd, dock åker jag inte första klass så kan inte ladda datorn eller mobilen : ( suck. aja nu ska jag & min förbaaskade rygg försöka sova, aa det känns som om jag fått inflammation eller nått i ryggen, gör äckligt ont : ( äh sluta klaga, godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar