torsdag 26 januari 2012

Great friends = great day

Heej!
Är nästan nyligen hemkommen från en underbar dag med dom finaste!
Var i Växjö med Anki ett bra tag, shoppade satan, åt bakad potatis med kyckling curry röra, träffade tetra, skrattade, drack kaffe osv.. asnice.
Sen direkt när vi kom hem körde vi till Sanna, gav henne lite presenter : ) gulliga som vi är, satt där med hennes familj medan hon duschade osv, sen drog vi till ICA & handlade lite.
Därefter körde vi hem till Angelica & snackade med hennes familj + stulle ett bra tag, därefter tog vi med oss stulle & felix & så åkte vi till Zeljka & Senko & hängde lite, & tillsist till anki där vi minsann började baka cupcakes... ja det gick väl sådär men roligt hade vi iallafall ; ) haha! snackade & skrattade, ja fyfan va vi har skrattat.
nu måste jag käka lite, beundra mina inköp & sedan somna lite sött till SATC, blev inget kalmar imorgon då madde inte kunde fören 3, & mormor fyller imorgon så ska dit & fika osv : )
fruktansvärt trevligt faktiskt! tror även jag får mitt nelly paket också : D fick mina andra grejer idag, ååh ska visa allting imorgon! men puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar