söndag 22 januari 2012

A list of things again

VEM

Vem är i rummet med dig? Ingen.
Vem fick du senast sms av? Viktor.G.
Vem tänker du på nu? Ingen.
Vem pratade du senast i telefon med? Hm, mamma tror jag.
Vems hus var du senast i? Farmor & farfars.
Vem önskar du att du va med nu? Lil Wayne.
Vem är din favoritsläkting? Henke, i think.

VAR

Var är din mobiltelefon? På nattduksbordet.
Vart handlar du mest? H&M, Nelly & CDON.
Vart fick du tag på tröjan du har på dig? New Yorker.
Var åkte du senast bil? I Emmaboda.

VAD

Vad åt du senast? Tomat.
Vad drack du senast? Drickyoghurt.
Vad är de för färg på dina byxor? Har inga.
Vad är den närmaste saken som är blå? Mina väggar.
Vad har du på fötterna? Inget.
Vad är din favoritfärg? Ändrar hela tiden, just nu; grönt.
Vilken film såg du senast? Midnight in Paris.
Vad hör du på just nu? Sex And The City prat mellan Miranda & Carrie i telefon.

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någonannans säng? Haha, ja.
Hånglat på en bio? Haha, ja.
Hånglat i skogen? Haha, ja.
Tyckt att din kusin är het? Haha, nej.
Målat om ditt rum? Nej.
Dansat framför en spegel? Haha, ja.
Fått hicka? Men ja.
Dumpat någon? Nja.
Hoppat i en bil med folk du just träffat? Ja.
Smugit ur ditt hus? Nej.
Älskar eller saknar någon nu? Jag älskar mig familj & saknar min bror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar