måndag 16 januari 2012

Vad Halmstad & Ullared erbjöd

Tänkte visa lite av min halmstad/ullared shopping, saknas dock 2 st tröjor så skall försöka rota fram dom i tvätten ; ) de får komma i ett vanligt shopping inlägg på det senaste som jag har köpt nu de senaste 2veckorna!

Tokyo kort tröja!
isadora ID ögonskugga lila & brun, den köpte jag mest till att använda den bruna till brynen, sen 2 glitter ögonskuggor ena med lim & andra med lösglitter så det blir riktigt glittrigt!! sen tillsist mitt ääälskade Chanel nagellack, åh det är så underbart, ska se till att köpa ett till (a)
Underkläder från Ullared, älskar bh:arna de är så sköna & billiga (79.90) sen strumpor med rosetter, lite trosor & strumpbyxor med rosetter & hjärtan till anki
Ännu en kort tröja men lite mer college/ledig variant!
Torrshampoo med en ljusbrun nyans inte sådär vitt, sen doftar den uuunderbart!!
Ullared igen, nagellacksborttagning man stoppar ner fingret & gnider runt det, mycket smidigt, sen lite lösnaglar, jag brukar ju måla över i nått snyggt för färgen håller bättre. sen en läpp pensel till lip-pots & annat dylikt
Massvis med ansiktsmasker från Ullared, alltid bra att ha
En vanlig tisha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar