torsdag 19 januari 2012

Sometimes you close your eyes

hej, såhär kul har jag...
har spenderat dagen med farmor & farfar i Tingsryd. Vaknade vid tolv & vid ett satt jag i bilen...
handlade lite grejer bl.a. en skitstor cupcake som förvaringsburk typ, sen en stor budordstavla, påslakan, present till mamma & 2 st lypsyl med aloe vera som smakar melontuggummi!!!
eller lypsylen köpte farfar : ) men de andra grejerna var superbilliga, var ju på Börjes.. käkade räksmörgås också, mmh så gott.
Kom hem vid 5, sen slockanade jag i sängen & vaknade för en halvtimme sen... hehe trött tjej 91. ska invänta pappa som kommer hem snart & imorgon ska jag få umgås med min kära mamma : ) love it. ska nog även träffa anki lite då också, saknar ju tösen! har inte träffat henne sen i söndags : O nehepp, ska checka runt lite! återkommer med bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar