måndag 16 januari 2012

Ännu mera unseen shopping

Nedanför är shopping från dagen jag operades;
En kofta i tunt tyg som jag klippt av armarna & gjort till väst! älskar mönstret.
långt halsband med röd sten, älskar det!!
2 st lagomstora kuvertväsk modeller : ) älskar färgerna
Jag, sanna & anki köpte likadana linnen, men jag funderar på att göra om det lite

Nedanför är de andra inköper jag gjorde i Halmstad;
Örntröja, kort modell lite längre armar
Svantröja, kort modell den också, de funkar så bra till kjol

Nedan är inköpen från i fredags i Kalmar;
Glittrig kofta asmysig, billig som vatten på rean också!
åååh älsklingkavajen, massa färgglada mönster & tunt fint tyg. Älskar den
USA tröjan som ni redan sett från festen : )
Beige/grå sidenskjorta med små vita stjärnor : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar