tisdag 31 januari 2012

Lite vad jag inhandlade mig igår

Påslakanet, åh det är så underbart! beige, brunt, guld & turkost mönster! materialet är ungefär som siden material, älskar det!
Närmare bild på mönstret! helt underbart!
Åh en himla fin & mjuk översize tisha med fjädermönster! tokfint.Var tvungen att köpa en datorväska eftersom jag måste ha något att göra på tåget imorgon... så köpte ett likadant som Anki! ganska schysst istället för ett vanligt svart.
En resväsk-skylt, ni vet sån man sätter på väskan där det står ens adress osv. Pappa & jag brukar dela väska så är ju ganska bra om mitt namn står på den när jag använder den : ) hittade en lite missoniliknande, & sen en concealer borste!
Mina fiiina lurar, lite skönare att växla mellan pluggar & lurar! (& så ser ni världens sämsta mp3, ush)
& tillsist ännu en sån tisha fast med rymdmönster/peace! älskar denna! så jäkla fin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar