måndag 16 januari 2012

About my piercing


det är på tiden att jag byter kulor snart igen tror jag! Jag har ju piercing under tungan & eftersom den inte syns så gillar jag när den är lite "roligare". Bytte ju kulorna från vanliga metall till vita, i Ayia Napa. Min stav är fortfarande läkstaven även om det är typ 2år sen jag gjorde den, men jag kan liksom "dra fram ena kulan & ha den mellan tänderna" om ni fattar. & det är småroligt att leka med den.. hehe. Men det gör absolut inte ont att göra en piercing under tungan i strängen utan det är mest chill, lite obehagligt efter när strängen är svullen. haha.
ne men snart dags för kul-byte... gröna, blå eller nått annat tufft var det tänkt! : )

2 kommentarer:

  1. HAHA! say woot. du kan tala för dig själv med att "det inte gör ont.." you mtf, men fett värt.

    SvaraRadera
  2. Haha, det gör inte ont att göra den I SVERIGE. utomlands är kanske lite dumt ; )

    SvaraRadera