torsdag 19 januari 2012

Vad Tingsryd erbjöd sig

Är supernöjd över grejerna! Pappa kom hem nyss också, har inte sett han sen måndags typ, om typ en timme kommer mamma också, kul att jag sov så pass länge att jag är klarvaken nu... hm. har dessutom förflyttat mig till pappas kontor, sitter & kollar på "The Middle" haha asbra!

Asnice stooor cupcake, anki har likadan, typ. Supermysigt med tankte på att jag har 3st andra olika porslins cupcakes : ) & denna kostade bara 74:-Såå fin tavla. Har ganska många budordstavlor men denna var myycket större än de andra jag har! & jag äälskar budskapet, så jävla rätt! Kostade bara 49:90:-
Mysigaste påslakansetet ever : ) tycker det är så himla fint med naturgrejer, ska försöka få upp mina målade rådjurshuvud också... mamma ska minsann hjälpa mig att bädda detta imorgon efter tvätt : ) ska även möblera då ; ) Kostade 169:-De uuuunderbara lypsylen som farfar köpte åt mig : ) de är helt seriöst underbara, vårdande av aloe vera & smakar melontuggummi, hur underbart?? 15:- tillsammans
& tillsist en liten budordstavla till mammsen : ) tycker budskapet passade henne himla perfekt nu när hon har fått en tjänst att sitta med i AMBs styrelse : ) duktiga mamma! & den kostade bara 22:50:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar