söndag 22 januari 2012

Dear deers on my wall

har äntligen fått upp mina fina födelsedagspresenter från Razz & Wejnan. har försökt få upp dom aslänge, men de har liksom inte passat in någonstans i rummet... fören nu. dock lite jobbigt när de är illrosa & gul/orange. hade mer passat med vita!! åh det hade varit så snyggt. ne men det är bra klädhängare & smyckeshängare faktiskt, en superbra inredningsdetalj!
ska försöka göra lite nytta här hemma så som städa toaletten uppe, alltså från smink hårgrejer & parfymer, sen typ damma mitt rum... ska ju försöka ta några bilder på det också.
vaknade halv 3 idag så hur kul är det att vara sjukskriven egentligen? jag vet fasen inte vilken dag det är längre eftersom jag inte behöver oroa mig för att gå upp tidigt, men i veckan ska jag till göteborg, that's for sure! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar