fredag 20 januari 2012

Yeah the smile on my face is'nt fake

Glaaaad tjej (förutom att jag slog huvudet i fönsterbrädan..)!

Såg att nya avsnitt från The Big Bang Theory, Glee & Vampire Diaries har kommit ut : D
Har inhandlat mig Star Wars mössa & vantar i barnstorlek
Fått mitt h&m paket & världens mysigaste byxor
Möblerat mitt rum så jag får bättre känsla
& så har jag visst handlat öronhänge & en ny klocka också...

+ att jag köpte textilfärg som jag nu har målat mina skor med... blev det bättre? naae inte direkt, ska försöka måla ett lager till senare. har liksom rosa vans med vita dödskallar på... nu är det istället blå vans med vita dödskallar... vill ju få bort de där jävlarna... åh. lika bra att köpa nya skor!! dags att ta sig en tur till Göteborg? aah ska nog kolla in tågbiljetter sen : ) glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar