torsdag 26 januari 2012

Superbra Växjö shopping!

Åh, älskade tröja! perfekt i min smak! love it.
Tunn transparent skjorta med stora armar i ormskinnsmönster.
Love the shoes!! åh de sitter så fint på också, mitt nästa köp ska minsann få bli ett par Air Force... Massvis med färgglada strumpor : D
Tjur halsband, ska byta kedjan till en lång! Långa smala tunna kors öronhängen : ) love.
Ååh mitt älskade armband också, tunt stelt
silvrigt kors över hela övre handleden.. Crystal bullet hänget som jag fick på posten! älskar det.
2 öronhängen, vanliga bling pluttar men 2st sitter ihop i kedja med ett kors, enkelt & fint
Underkläds-set, cerise rosa bh& trosa!

2 kommentarer:

  1. Hejhej!
    Vilken fin blogg du har! Gillar din stil :)
    Jag har precis startat en webshop där jag säljer egentillverkade smycken bla CRYSTAL BULLETS för endast 125 kr!, kragdekorationer för endast 20 kr,kragsmycken för endast 50 kr, och smycken med fjädrar och kors!
    Kika gärna in! :)
    http://designbymw.storedo.com/
    Ha det bra!
    Kram, Maria

    SvaraRadera
  2. Hej & tack så mycket : )
    Ja jag ska ta mig en titt & se om jag hittar något som faller i min smak : ) Kram!

    SvaraRadera