söndag 5 februari 2012

Totally hates scarymovies

Ååh är hungrig, sitter nyduschad i sängen & vi försöker välja ny film. Jag blir alltid hungrig när jag har duschat så lite sushi hade varit asgott nu. Men får ta en macka, de andra håller på att snabbkolla paranormal activity... hell to the no!
Sitter & skriver in en massa happenings nu framöver också, alltid lika kul. Men imorgon tar jag tåget hem till lilla Emmaboda igen, skulle åkt lite senare men var cp så får åka lite över 11. Så ska åka in 9.40 för att hinna gå en sista gång på stan! eller beyond retro rättare sagt, sen köpa med mig något att äta på tågresan hem. As drygt dock att gå själv.. igen! men men ska bannemej ha min jack/tröja där inne.. he he. Nee nu är jag tillräckligt rädd för att skriva mer. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar