måndag 13 februari 2012

En konst att få svar

Åh. Mamma väckte mig vid halv ett idag, att jag aldrig kan vara pigg? somnade efter ett igår så jag var inte uppe hela natten direkt. Men blir så jävla lack när jag verkligen inte kan vakna pigg vid typ 10 tiden. Har i alla fall käkat lite, ringt ortopeden igen (utan svar om hurfan jag ska göra!!!) & sen försökt ringa arbetsterapeuten här i emmaboda, utan resultat där med. Kommer få gå in stenhårt 100% på jobbet på onsdag. Känns ju sådär. Speciellt när det är eftermiddag också = längre dagar. Dock jobbar jag bara 2dar så det är rätt bra! Sen får jag se vad läkarna i Kalmar säger, kommer få svar i slutet av veckan... Men min bror kom hem innan så jag har åtminstone lite sällskap! Dagen idag? jo ska ligga i soffan ofräsch hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar