lördag 4 februari 2012

I've got stars on my nails

Tjena, softar här hemma med Rocko lite. Tuff hund dedär.
Igår var jag helt mobbad på stan jättelänge, hittade lite smågrejer mest, inte allt för mycket. Sen tog jag bussen hem igen & så kom Calle & Simon hit, hade sjuk huvudvärk så tog det lite lugnare, sen drog vi till Peters studio på tredje lång, det var nån källare, vi lyssnade på Ronan Keating - When you say nothing at all, det dracks rödvin ur gamla syltburkar & luktade på nån whiskey/likör grej. ush. Sen begav vi oss ut i frosten igen, tog oss till stan till Gamle Port, kom in på listan så det var gött. Men stället... tjaaa det var väl sådär, kändes som vi hamnat på nån brat-fest med dj;s typ, men Mash up internationals & tjaa inte min grej, eller någon annans heller, det sög! så efter att jag sett gamla Almedals gänget så drog vi vidare! Sa hejdå till Peter & nån brud sen drog Jonathan & jag till en kebab/pub & drack öl, sen över till McD för att hälsa på Didde & Razz. Fruktansvärt trevligt faktiskt! Var hemma vid 4a tiden sen.
Idag fick vi stressa in till stan för att möta Julia & Rocko, kollade nån enstaka butik sen köpte vi med oss sushi hem! muuuums. Ikväll får vi se vart det bär av, filmfestival, middag eller puben. Eller allt. Vi får se! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar