tisdag 28 februari 2012

Some facts about me you didn't know

  • jag lyfter alltid upp stolsdynan innan jag ska sätta mig på en stol! vet inte varför, men det är ett ticks jag har
  • mina favoritprogram på TV är "En plats i solen/på landet" TV8 & sedan "Cake Boss" TLC
  • jag har & har alltid haft superdålig hy, spelar ingen roll vilka krämer jag använder & faktiskt så blir den bättre när jag använder smink?
  • jag bär aldrig jeans, hatar det!
  • jag hatar att svara i telefon, både mobil & hemtelefon samt att ringa olika samtal ex. vissa kompisar eller beställa mat
  • jag älskar att lösa korsord & sudoku, är en äkta sucker för det
  • jag har dille på klockor, armbandsur då, alla olika modeller osv. men jag haaatar tickande klockor, får panik på de
  • jag skiftar fruktansvärt mycket i humör, & ofta. riktigt jobbigt
  • jag älskar inredning & påslakan. hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar