onsdag 1 februari 2012

Anlänt till Götet

såhär cool var jag på tåget innan idag! jädrar vad det gick fort ändå, fick dog lite panik i slutet för jag var rastlös, men läste star wars serier, kollade på film, kollade serie, spelade wordfeud, smsade så det var chill : ) fett värt att ha med sig datorn på tåget alltså, även om jag blev lite åksjuk eftersom jag satt bakvänd hela vägen : (
& när jag väl kommit fram så träffar jag Jonas, sen när jag står & väntar på jonathan så blev jag uppraggad.. : ( av en stockholmare vid namn viktor, han jobbade med hemmabio grejer & imorgon skulle han flyga till Chile på affärsresa... jo men han var väl trevlig men jag var mer än glad när jag äntligen såg jonathan!!! haha nu sitter jag & äter korvstoganoff & ärtor med te & en film, mår rätt bra här uppe : ) saknar dock mina dolls där hemma lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar