onsdag 8 februari 2012

I havent decided yet

Ovanför kan ni se ett litet collage på det jag köpte i Göteborg! Som sagt, inte så mycket vilket är väldigt tråkigt.. kanske därför jag beställde det andra igår?? haha. Är så sjukt sugen på Annas skor också, som Sanna också köpt likadana nu... åh. Dom var så himla fina.. heheh.
Men först out:
  1. Köpte små små gula rosetter till håret
  2. Min eeeeefterläängtade Beavis & Butt-head tisha, åh jag älskar den!!!
  3. Käraste gröna jacka/ish som jag beundrat så länge! Älskar färgen & armarna!
  4. En skitsnygg kavaj/skjorta liknande grej med massa blommönster & stora armar! perfa.
  5. En superduperfin silvrig klocka med hårt band, det glänser lite också så ser ut som ett vanligt armband, ursnygg!! & behaglig.
  6. Sen köpte jag ju klistergrejsaken till naglarna : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar