söndag 26 februari 2012

Got an new order coming up

Jag var fruktansvärt duktig innan!! Slängde ganska mycket kläder, har fyllt en hel stor svart soppåse! Så belönade mig som sagt med en beställning! Dock som ni kan se så köpte jag mest smycken osv (a) men ett linne fick åka med! Slängde nog 12st linnen idag... Smycken är mycket svårare att slänga... men ska nog fixa iordning på förvaringen lite bättre...

Ett långt tunt halsband med ett litet kors! & två nästan lite aztec look-a-like armband! bohemian nästan! grymt snygga i alla fall!
Linne i olika fade-in färger & sen ett par uuursöta strumpor med spets! fan vad jag har letat efter såna!!!
& så denna störtcoola väska som ska hänga tillsammans med mig i sommar! är lite större än en mobilväska & så är hälften av axelbandet skinn & hälften kedja! svinsnygg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar