fredag 24 februari 2012

Back to the 60's

Godmorgon, eller ah jag vaknade vid 9. Lustigt att jag vaknar så himla tidigt, fast det är ju sent om man tänker att jag brukar gå upp 4.20 annars ; ) hehe. Idag mår jag som en påse igen, hostar, täppt i näsa & öron men ingen feber (med 3 pålägg) hehe! Lite tråkigt att vara sjuk även en fredag... hoppas för guds skull att jag är någorlunda frisk imorgon så jag kan få klä upp mig & festa!!! har inte duschat sen i tisdags... så känner mig halvt fräsch alltså. Så ska göra ansiktsmask nu & sedan hoppa in i duschen, kanske raka mina hippieben också ; )
På bilden ser ni min nya klänning! är den inte underbar??? äkta 60 tal älskar fickorna där fram som är djupa som i ett förkläde! fick denna för 25 kr på 2hand. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar