onsdag 22 februari 2012

You didn't have to fool me motherfucker

så glad var jag när jag SÅG att jag fått detta på posten, mina tishor! som jag längtat.
men... Gud är fan inte med mig denna veckan, vad ser jag? jo min lil wayne tisha saknas (DEN JAG TYP BESTÄLLDE FÖR) & den är bara överkryssad på ordern, men jag har inte fått nått mail om detta? & det har dragits 487 jävla kronor från mitt konto (& ja det är för alla 3 tishorna..) så de har tagit mina cash utan att säga till mig eller nått om att kanske varan var slut & jag skulle få tillbaka mina pengar för den... fan va grinig jag är nu. får se om de svarar på mitt mail, åh nu ska jag sova! febern ligger på 38.0 också. fan. dock har jag fått ett postavi också, tror det är mina skor : ) meeeeen så är jag ju sjuk så kan ändå inte hämta ut dom!!!! DÖ dag DÖ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar