måndag 13 februari 2012

Im a game freak

Mjaaaa jag kollade knappt på första filmen för det råkade vara så att jag har fått The Sims 3 till min dator nu..... GLADARE TJEJ ÄN INNAN. Så har verkligen nötat sönder det, synd att jag inte fixade det för typ 4v sen.. hehe ne men har precis slutat spela. Men har faktiskt varit på fika hos farmor& farfar också, samt gjort en liten beställning på nätet... igen ja jag vet.
Imorgon ska jag med bror till läkaren så ye, ska upp tidigt : ( men på onsdag börjar ju allt igen, som tur väl eftermiddag så jag slipper gå upp halv 5 ; ) hade varit kämpigt! nehepp, ska fortsätta kolla på Mission Impossible 1 med bror nu! FIIINASTE SKORNA ->
Kunde inte hålla mig längre, 300:- fri frakt från UK. + finare i verkligheten. Kär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar