söndag 26 februari 2012

I'll make it up for you

Godmorgon vaknade vid 11! Idag fick jag faktiskt sova lite längre.
Dock har jag så sjukt ont i min tunga, ni vet att jag har piercing i strängen, well nu när jag hostar sönder så hostar jag sönder min sträng också, eller "överanstränger" den så att säga. Har så sjukt ont, kan knappt ta ut tungan eller nått : (
Åt brunch med mina föräldrar innan också, allt från ägg bacon till stekta kroppkakor : ) mums! ligger & degar i sängen & lägger massa wishlists på olika sidor... åå! sugen tjej men måste fan göra en riktig utrensning, jag är liiite för feg för att rensa, egentligen! Men ska fan ta tag i det nu!!
idag? jotack jag får ligga inne idag med, askul. I veckan ska jag försöka jobba 50% i tre dagar! kan nog bli bra, i helgen ska jag fan va frisk för då väntas fest!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar