söndag 19 februari 2012

Du är känslosam, jag är känslokall

Hej!
Kollade nån bfilm igår som hette He's mine not yours! asdålig. Ändå somnade jag nångång efter 4a... åh så typiskt att jag vaknade vid halv 2 idag : ( har ätit finmiddag med föräldrarna, sen chokladmousse med bär till efterrätt, sen tog mamma & jag en promenad i slasket. det var minsann kallt. så chillar lite till musik nu & ska snart hjälpa mamma med att göra varma mackor, sen duscha & avnjuta big brother!! åh vad jag har längtat, fastän det verkar totalt värdelöst i år, inga snygga killar alls??? alla är 30+ också, tråkigt eftersom det är mest ungdomar som kollar... men vi får se : ) såg också att jag glömt lägga in bilderna från förra helgen hehe. Nehepp, nu ska jag installera den nya dvdn som jag fått (a) sen glida!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar