söndag 19 februari 2012

Had a nice night out

axel : ) & kevin igår på olearys!

Hej! Igår var det kul, köpte 2 flaskor vin & satte mig på tåget in till Kalmar blev upphämtad & åkte hem till lägenheten! kort därefter bestämde vi oss för att åka & käka kina mat : ) mums! Sen hem igen & börja fixa sig, drack vin & white russian med lite folk sen drog vi in till olearys! mötte Madde & co där : ) så hängde mest med henne! Sen när vi tog taxi hem, ja då bodde madde också där, så gick till henne imorse ; ) & så drog vi till mcd & tog en pommes & milkshake. Sen hoppade jag på tåget vid 15. Blev hämtad av mamma sen åkte vi till Mattias för att fira honom, var där till 22 ikväll så nu är jag rätt slut! Första gången jag känner mig bakis på länge... suck för vin. & i förrgår DOG min dvd så skulle testa en annan här hemma... då funkar inte kontrollen till den längre... Jag HATAR elektronik. HATAR. Först mp3, sen mobil, sen dvd vad kommer här näst? dör min dator så ska jag gå i ide! Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar