lördag 11 februari 2012

Hey hey common

Goddag! Hade det supertrevligt i Kalmar igår. Chillade runt på stan, mötte upp madde & så åt vi lite kina mat : ) snackade & catchade up lite. Sen körde vi hem till madde & checkade in lägenheten osv. Därefter körde vi tessan till stationen sen ut till coop, systemet & tillsist hansa! därefter åkte jag & anki hem till sanna, lämnade en present & chillade, sen till ica & handlade godsaker till mamma, sen hem till henne & äta bullar & tillsist drog vi till anki & chillade till QX galan! : ) drog hem & kollade film till 2 med mamma för att avsluta allt också! hehe.
Idag har jag chillat, glidit runt & snart ska jag packa lite eftersom jag ska på sleepover hos anki. Love my shopping;
En stor fin silvrig tunika som är helt perfekt : )
Åh åh åh! min STAR WARS tisha, älskar den... dock blir de ingen bio ikväll : (
En skjorta/kimono aktig grej : ) hur skön som helst!
& nya strumpor, höga istället för ankel sockor! bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar