torsdag 16 december 2010

Hair all over my head

Åh life isn't funny. jag är sjukis idag, vaknade varje timme inatt tills jag skulle upp.
upp kom jag, men bara en bit. sen la jag mig igen. men imorgon ska jag bannemej jobba, & ikväll ska jag bannemej lägga mig tidigt! har varit dålig på det de senaste dagarna, kanske därav huvudvärken? men magvärken? vad kommer den ifrån? jag orkar inte läkaren! : )
jonathan tvingade iväg mig till nybro för att hämta hans kamera, så lite har jag gjort idag, annars har jag bara legat & kollat på Musikhjälpen samt julkalendern. min bror har även laddat ner film till mig, inte vilken film som helst, utan Napoleon Dynamite : D awesome! älskar den.
idag skulle jag egentligen åkt till frisören & kolla vad hon kan göra med mitt hår, det är sååå himla tråkigt. vill slinga det blont. så tänkte göra det hos en riktig frisör denna gången, så det blir riktigt gjort. eftersom jag har mörkt mörkt hår nu. sedan så vill jag klippa mig, börjar få sån där förlång page. men å andra sidan så vill jag ju inte raka av mig hela håret & se ut som en 5årig pojke ; ) *ehum* synthare menar jag ; ) that's not fancy my dears! hahah! nej utan amanda få ta tag i mina toppar bara tror jag!
nu ska jag lägga mig i soffan med lite godis té & lussebulle.

1 kommentar:

  1. AHAHAHAHAHAH
    JAG DÖR
    VILKEN UNDERBAR PIK ;)
    ILY

    //vattenmelon

    SvaraRadera