torsdag 23 december 2010

From dust till dawn

Tjabba!
Blir dåligt med uppar när jag jobbar eftermiddag, jag vet! men nu har jag jullov, i alla fall i 4dagar. sen är det back to work igen. men förmiddagsvecka & det gillars.
dessutom så var gårdagen mycket mycket fin : ) ibland gillar jag jobbet starkt. haha kvällsmaten var det bästa. jag tror inte en enda arbetsdag har gått så förbaskat snabbt som den gjorde igår. herregud. hahah! har fina bilder att visa sen.
fick till & med en fin julklapp av Malin också! ska visa er den senare : ) AMB's julklapp däremot... det kan diskuteras. haha! brandfilt & trisslotter. holy.
nu längtar jag som in i guden till julafton & juldagen! fy faaaan va nice. jag vill festafestafesta.
dock vet jag inte om jag festar imorgon också, drar till torsten.
har inte bestämt mig ännu, det är SÅ drygt att fira jul ju. fyfasen. usch. jag vill bara ha mina presenter sen får det vara, tycker ju inte ens om julmat(?).
nu ska jag måla naglarna! hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar