torsdag 30 december 2010

2010 á la Issa

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hm, jag vet inte riktigt. finns alltid något känns det som ; ) t.ex. bröt lilltån när jag sprang ut från ett dass ; ) räknas det? dessutom har jag klarat av studenten, åkt i en buss i ett dygn, träffat min bästa väns lilla del av släkt mm!

Har du några nyårslöften?
Inför 2011? nja, få ett superbra jobb med kanon lön & kunna njuta av varje dag i en annan stad? nej drömma får man, men någon drastisk förändring av något slag vill jag ha! ödet får bestämma vad.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, det tror jag inte.

Vilka länder besökte du?
Kroatien, Tyskland, men nästa år hoppas jag på förbättring : )

Vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
30 maj, 11 juni, 25 juni, 17 november.

Vad var din största framgång 2010?
Växa starkare & bli mognare. Att kunna föra mig själv vidare mot andra gränser.

Största misstaget?
Har inte gjort så många misstag, kanske att jag var lite för snäll i slutet av skolan ; ) skulle varit more bad, hade vart sååå värt de!

Bästa köpet?
Leopard skorna som inhandlades lite för sent!

Vad spenderade du mest pengar på?
Shopping, oh god. & sedan festivaler & allt som hör därtill, resor, nöjen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner på de fina sommardagarna, de nya människorna jag lärt känna! Fest-rusen, de korta men ack så mysiga resorna.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Allt med La Roux.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, definitivt. speciellt i somras, jisses så bra allting var då! Svävade på rosa moln,

Vad önskar du att du gjort mer?
Utforskat! Helt klart, varit mer positiv & spontan : )

Favoritprogram på TV?
Cougar Town, True Blood, SATC

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag blev sminkad på Make Up Store som min fina vän överraskade med, shoppade, åt god mat, blev överraskad av massa andra fina människor i lägenheten (de som ville fira mig), åkte tåg & var nervös som en gås, fick sprängande huvudvärk i Kalmar men blev botad av en huvudvärkstablett i en trappuppgång mittemot systemet, dansade, flörtade, söp, skrattade & sjöng loss på Sjösjukan med fint sällskap & skrattade som aldrig förr i 3h efteråt. Tack!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Gick ifrån tishorna & skjortan, blev väl mer mode & blusar, tunikor & klänningar! fast egentligen var jag nog mer "klä dig efter behov & moment"!

Den bästa nya personen du träffade?
Bästa & bästa, stiftade många nya bekantskaper så som jobbarkompisarna, festivalkompisarna, kalmarkompisarna, festkompisarna osv osv.

Det har varit ett bra år mina vänner! Jag ser fram emot 2011 som det "nya året", ett år med en utbildning i ryggen, ett jobb i framhänderna, ett körkort i fickan, en underbar familj i hjärtat, mer kunskap i hjärnan & fina vänner i armarna! jag kan helt enkelt stå med båda fötterna på jorden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar