söndag 12 december 2010

What an amazing sunday

Ja godkväll hörni!
Idag har varit en såndär söndag! jag har sovit till tolv, ätit världens brakfrukost tillsammans med hela min familj, shoppat lite i centrum & legat & överfört alla mina dokument, filmen, bilder, mappar, sites & musik från gamla till nya datorn! jisses. mitt i allt har jag faktiskt också tagit & slagit in julklappar, installerat massa coola haxxor grejer på datorn, satt in viktiga papper i pärm & kollat runt om internet shopping! haha vilken söndag va?
nu har min pappa åkt till oslo & min farmor&farfar är tydligen här... har precis kommit ur duschen & tänkte chilla ett tag, innan jag hämtar lite stuffs hos anki osv. ikväll får det bli film, funderar på att se Up in the air, fick den så att man kan hyra den gratis på nätet på någon sida, måste bara hitta lappen! haha. men visar er lite pics senare! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar