fredag 31 december 2010

2010 års resumé

JANUARI

Nyår var awesome! Jag köpte ny stor TV till rummet. Hade många bra utekvällar på Palace tydligen med slagsmål. Det var skola. Jag besökte en psykolog för första gången pga. Pappas sjukdom. Jag jobbade extra några gånger på ICA . Köpte min balklänning & beställde en resa till Lofsdalen!

FEBRUARI

50års fest för min gudmor/moster. Fjällenresa till Lofsdalen som var helt awesome. Var för övrigt ganska lugn månad, hade problem med huvudet & pluggade mycket inför slutspurten!

MARS

Vi var på brandmansgrej & skrev upp oss på utbildning (?). Projektarbetet var klart efter mycket slit. Fick hem studentmössan. Rugbyfest som spårade totalt men ack så kul. Beställde impuls resa till Kroatien med Anki. Fortsatte plugga & det visade sig bra på resultaten ; ) & tillsist, åkte till Kroatien i 2veckor med Anki.

ARPIL

Var i Kroatien & utforskade. Var även i Tyskland & Österrike mm. Hade det bästa utvecklingssamtalet på 3år. Rassles medlemsfest kan varit den bästa, eller mestadels förfesten. Planeringar inför balen. Gick ner 3.2kg.

MAJ

Det var månaden då mina sista skolarbeten skulle in. Hade en riktigt bra fest för Lalle tror jag, men träffade tyskarna då & allting blev awesome. Vi festade även mycket med dem i deras stuga. Jag köpte 2 par nya glasögon till samlingen : ) Det var en hel del grillfester hos Torsten. Vi drog ett gäng till Siesta & körde fel ett antal gånger, jag bröt lilltån & fick åka till sjukhuset. Gick på balen & drack kaffe.

JUNI

Slutade på ICA. Drog på några studentfester. Gick på massa studenter. TOG STUDENTEN & det var alldeles underbart. Även om jag tappade bort kameran med alla bilder. Sommarlovet kom & jag började jobbar på AMB. Midsommar firades på Midsommarfestivalen & det var alldeles underbart, festade galet & träffade fina människor. Började även umgås mer med Niklas.

JULI

Jobba. Umgås med vänner i fina solen, bada, promenera. Umgås lite till med Niklas, hade nice utflykt med honom, Jesper & Amanda. Mysig picknick vid ER-sjön. Övningskörde. Hänga på Krögers i Kalmar. Gå på Bio & svettas ihjäl. Blev självständig på min avdelning. Åkte till Göteborg med Söderberg, Liseberg osv. Kom in som reserv på 3 av 5 val till högskolan. Rassle -10 var kalas!

AUGUSTI

Hade semester. Hängde på Casablanca. Jobbade igen. Drog till Göteborg, Way Out West med Elin. Fick se min idol, La Roux. Fick bihålsinfektion & öroninflamation. Övningskörde. Drog till Stockholm med mamma. Började ta tag i körskolan. Kom in på Ungdom & missbruksvård i Växjö – tackade nej.

SEPTEMBER

Köpte äntligen ny mobil. Shoppade galet. Tog körlektioner. En hel del utgångar i Kalmar. Klippte av mig håret till lång page. Fick feeeet lön.

OKTOBER

Körde bil. Halkbanan. Anki flyttade hemifrån. Shoppade galet. Min huvudvärk började bli extrem. Gick HLR utbildning. Hjälpte Diana att flytta. Tog en lyxweekend till Göteborg med Anki.

NOVEMBER

Köra bil & läsa teori. Huvudvärken satt fast. Kuggade på mitt första teoriprov men klarade det andra. Klarade körprovet & KÖRKORTET var fixat. Jobbade in massa som jag missat. 20års fest hos Marko. Blev ”fadder” på jobbet. Hade en awesome 19års dag på Sjösjukan. Gick på massa möten med min läkare Dr.Blanking.

DECEMBER

True Blood. Köra biiiil. Awesome förfester innan Amigo hos killarna i Lindås. Såg Daniel Adams-Ray i Växjö. Blev MacBook ägare. Trivdes som fan på jobbet. Hade mysig familjedag i Kalmar. Jobbade. Utvecklingssamtal. Myskvällar hit & dit. Fick många dåliga besked… Soft julafton, kalasbra juldag & nu återstår bara nyår! Tack 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar