söndag 5 december 2010

Godmorgon

Blev väckt av pappa idag vid halv 12. ganska lustigt med tanke på att jag var uppe & kissade vid 9 & försökte av hela mitt hjärta att somna om, sen kommer han (känns som 30min efter) & säger att det är frukost & att klockan är halv 12. haha.
& frukost var det, tomtegröt, bacon, korv, ägg, rostad macka, kaviar & sill. mmmmmh, jisses så gott på en söndag! : ) hotellfrukost kan man säga.
nu ligger jag & kollar på repriserna från Idol, så jävla sämst : P seriöst, helt klart bäst att olle åkte, han är så jävla dålig : ) haha fyfan. det är andra gången han förstör en låt för mig nu. så yay för att olle är ute. heh.
ska måla mina naglar nu & faktiskt till & med dekorera dem, det var minsann evigheter sen jag gjorde det! : ) ska även passa på att pimpa mobilen lite, den har tappat : /

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar