torsdag 30 december 2010

All the moves you make

Hej peeps!
Vad tycks om min nya header? en blandning mellan mig mig & mig på olika sätt.
Som ni vet jobbade jag idag, körde också det var nice. gick fort som fan att jobba, sen var det grymt kul : ) tur att bille var fruktansvärt stilig : ) skönt också med sista arbetsdagen för 2010. yeha.
men på måndag är jag där igen.
efteråt så körde jag mamma & julia till blomsteraffären & FH, chillade lite. & nu har jag bara legat & drygat, gett er lite att titta på, spärrat upp ögonen i SATC, sniffat in doften av nymålade naglar på mig & mamma, & nu är jag dead. tänkte dra på någon film med té, kex & ost later. ska vara med min släkt imorgon 10.30 så ingen sovmorgon. vi firar alltid med nyårsbrasa & korv ute på landet!
på kvällen? haha ja gud vet vad, inte en blekaste aning om vad vi ska syssla med imorgon. eller well, tacos blir det åtminstone...förslag någon?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar