fredag 17 december 2010

Shoreline

Halloj, jäkligt snabb dag? ja för fan. kul att komma tillbaka till jobbet när alla saknat mig : ) anna, tim, malin, markus, bille osv. det gillars. hehe. hade utvecklingssamtal med chefen också, det gick bra : ) var jäkligt drygt bara, men vi kom i alla fall fram till att jag eventuellt kommer att ta 3st utbildningar : ) hehe. soft. hade även städdag idag, så tiden bara rann iväg. dessutom så var jag på Elko också! hehe.
direkt när jag kom hem satte jag mig i bilen & hämta madde samt anki. körde & köpte presenter till tvillingarna samt julklapp till min bror : ) sedan så bara umgicks vi ju också : D härligt. precis som back in the old days! love it.
ska hämta Madde, Anki & Sanna runt 7 sen också så ska vi dra & hämta pommes samt fira tvillingarna, ingen utgång för vår del. Men umgås kan man ju alltid! no doubt.
men nu hade jag tänkt gå ner & sy upp en tunika som jag köpte i götet, men inte använt ännu. kanske visar er en liten festilifest outfit later : ) kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar