måndag 13 december 2010

Glaskonst

Hej!
Har varit full rulle idag, tog min lärjunge till en högre nivå & lärde henne syna! jisses, jag fick knappt något gjort : ( åh. suger. sen sprang jag hit, & dit, & tillbaka. sen var det luciatåg, hahahahah jisses va dåliga dem var, fast söta! tur att jag hade tim & hans mixar... haha. nej så elak jag är nu! nog om det!
Jag fick även utslag på min hand idag, rejält mycket! fick linda om den.. : S skit läskigt. det kliar fortfarande & svullnar upp då & då. gör jätte ont. är lite orolig också med tanke på att det sitter vid ett födelsemärke...
Efter jobbet så drog mamma & jag till mormor&morfar. tog med mormor till åfors glasbruk, & kosta. handlade födelsedagspresenter & julklappar, åt nachostallrik & shoppade galet många öronhängen i det allt för billiga glitter! mycket bra eftermiddag!
Avslutade det hela med lussebulle & julmust hos mormor&morfar sedan med sigbritt & nisse! hehe. nu ska jag verkligen ta & krypa ner under täcket lite, fryser ihjäl : ( inte alls nice!
kaaanske visar er bilder senare, om jag orkar eller är vaken vill säga! haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar