onsdag 8 december 2010

You have never seen the light

Tjabba. fyfan va drygt det är eller.....
ligger nyduschad i sängen, hehe. ganska så skönt. lägger dessutom också över mina gamla filer från den andra datorn till en extern hårddisk. dock tar det aaaages. tro det eller ej, men jag har 10 330 st bilder. tio tuuuuusen. coolt. inte undra på att det tar tid. är hungrig som fan.
jag är pepp pepp pepp inför fredag, bara inte anki gör som hon gjorde senast : ( sticka iväg med massa killar.... well, hoppas du får det nice hos markus imorgon då ; ) haha.
jag måste måla naglarna & sedan kolla min internetbank. suck.

1 kommentar:

  1. hahahaha, JAG DÖÖÖÖÖÖÖR.=D
    Vadå försvinna, det va du som försvann sen fann jag dig utomhus med munken ;)
    puss gullis på fredag är det RAVE. <3
    //vattenmelon

    SvaraRadera