lördag 18 december 2010

I love my guys

okej ni får nöja er med min piercing!
Är nyss hemkommen från en MYCKET lyckad fredagskväll. jisses så bra vänner jag har! Först så hämtade jag upp Madde, Sanna & Anki. sen drog vi till Viktorian & hämta pommestallrikar, drog vidare till tvillingarna & tjötade lite secrets! Men eftersom vi inte skulle festa så drog vi vidare till ensamma Diana : ) satt & chillade där & skapade även ett evenemang @ facebook om juldagen : ) lovely. därefter ringde Jonathan, så tog med mig Sanna & Anki. Körde fast när jag skulle ut -_- ja, mina hjul bara snurrade, men bäst som jag är så kirrade jag det galant. Körde hem Sanna & tog Anki till ICA. Köpte lim till Jonathan & körde hem & lämnade det, sen tillbaka till Diana & Madde. haha. När jag parkerade märkte vi att Christoffer satt fast på nästan samma ställe, så Anki & jag (handygirls) puttade för våra liv på hans bil. så snällt av oss. drog in & sen så satt vi & snackade en massa & sen blev det film "Couples reatreatment" (?) nej jag orkar inte stava rätt. låg alla 4a i soffan med massa kuddar, filtar & täcken : D hur mysigt som helst. tills det var dags för hemfärd : ) undebart! & nu känns det awesome att inte vara fullis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar