lördag 4 december 2010

Vad är en kväll på amigo?

haha ohgod. fan vilken rolig förfest det var hos anton&pontus igår. trots att vi inte var så värst många tjejer så vart det riktigt kul : D lite tråkigt att diana drog sig hemåt redan vid 9 ; ) stackars tjej. haha. men det var riktigt kul där, sen körde david oss till amigo, där var det minsann som det alltid är, as lame! jag fattar inte hur. det lyckas aldrig bli riktigt roligt där : S faaast, efter en tinas special & white russian så... liten träff med fd klasskamrater & arbetskollegor så var det fint : ) men när jag & camilla skulle till johan så mötte vi upp honom +johan & johan. & fyyyfan vad jag skratta åt stånggren heeeela kvällen sen. haha guud vad jag ska mobba honom på jobbet på måndag! hahaha. precis innan stängningsdags så gick anki & jag hemåt med jonathan, faaast. vi ringde amela som fick köra hem oss ; ) & ja, ännu en helg som anki slagga här, men hon gör det bara för en sak... nattkäk=toast. haha. efter en toast, en hel del fyllesamtal från lönnen & skrämmande mess från diana så somnade vi & vaknade vid 11 idag typ. haha. ja jisses.
nu däremot så ligger jag & kollar på julkalendern & äter min chokladkalender. har inte öppnat den ännu, så har 4 bitar att ta igen ; ) hehe. Vi hörs senare, idag blir det jävligt lugnt! : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar