lördag 4 december 2010

Det är våra brister gör oss till människor

Julkalendern + chokladkalendern!
Hej bloggis!
Idag har det varit en såndär riktig slappardag, tog mig knappt ur soffan. inte fören för en timme sen (?). Fick dra mig uppåt & laga mat till min bror........... sen när min kära mor&far äntligen kom hem så käka jag thai. as nice. nu däremot har jag kollat klart på True Blood. hade tydligen bara 5min kvar -.- typiskt mig förfasen. men jag överlever, med tanke på att box #2 kommer nästa vecka : D glad tjej.
kan inte sluta småfnissa över de få men ack så jävligt roliga & galna grejerna igår. haha! helt stört. ska springa runt & fixa lite i mitt rum nu, igen, som jag alltid gör varje lördag känns det som? åhåå.
& JUST DET JA, mamma & pappa har ju varit i Uddevalla. gissa vad sötisarna hade med sig hem till mig : ) johoddu, Daniel Adams-Ray skiva! huuuuur nice? bara för att jag ska få ha MIN musik i bilen nu, så underbart! älskar hans skiva, tror det är 4st bara som jag inte riktigt fastnat för.. : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar