torsdag 23 december 2010

Dan före dan!

Godkväll!
Snart är det ju faktiskt julafton. jag längtar inte. julen är överskattad. dessutom hade det varit roligare om jag hade firat med andra sidan av släkten, då hade det varit lite fart & fläkt. men som sagt, vet inte om jag drar på fest eller ej! vi får se!
ikväll har vi i alla fall (som ni såg under) klätt julgranen, ätit räksmörgåsar, pratat, umgåts, ätit macarones (?) & franskt godis med franska skämt i, vi har varit ute i snön & så till sist, druckit vin! så nu blir det lite chips tillsammans med SATC. kanoners! är pigg, men har inte ork till att göra något & dessutom sitter en av mina idéer fast eftersom jonathan inte installerat skrivaren till min nya dator. jisses. men vi hörs imorgon, på julafton, så får ni ha en fin sömn! puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar