onsdag 15 december 2010

En nalle & en lista

nallen fick jag av Denis -03 på min födelsedag : ) haha minns det så väl, vi var tillsammans & jag fick välja vad han skulle ge mig i present! allt står på lappen ; ) så gulligt.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Skjutsade mamma till bowlinghallen!

Hur många kuddar sover du med: 10 eller 11.

Det senaste någon sa till dig: Okej, ha det bra nu & krya på dig hjärtat!

När tränade du senast: Hehe. minns nog inte det.

Vad har du druckit idag: Vatten & äppeljuice.

Vad var det senaste du köpte: En tunika från nelly.com. men den satt heeeelt åt skogen, så mamma fick den : )

Humör just nu: Ganska avkopplad men irriterad på min förbannade mage.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja. alltså allting händer av en anledning, men första ögonkastet? nej jag tror inte att det förändrar livet så att säga, kanske för stunden, men inte för evigt! fattar ni?

Favoritgodis: Choklad!

Kläder just nu: Tights, tisha & kofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar