söndag 19 december 2010

My room so far

Väggen jag pysslade med, där ser ni för & efterbild. har alltså satt ihop ett kollage på väggen så att säga, med olika former, ramar, porträtt, motiv etc. ganska nice faktiskt! Här är ett av projekten, ni ser de tre vinylerna på väggen! alltså har jag klippt ur olika grejer i formen av bilden på ett vinyl. lite svårt att förklara. men det är true blood vinyl! ; )
En liten titt på möbleringen också då! som ni ser där vi skrivbordet så ser det bara stökigt &fult ut, men det skall fixas soon! & där ni ser att jag satt upp kort? mjaa, jag har liksom råkat riva bort min bård där en gång i tiden, & det är inte jättesnyggt målat under ; ) så detta fick vara lösningen!& lite lame sådär så fick spegeln vara på golvet.. smyckesträdet fick hamna på hyllan (som jag såg måste städas ; ) hehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar