onsdag 1 december 2010

Äkta silver?

Hej : )
Fy fasen vad trött jag var idag på morgonen. visste knappt vad jag hette tror jag.
& på jobbet, tja.. då fick jag vara på gamla elko igen, höll på tills det var en timme kvar på dagen. jisses. fick visa min valp också hur man städar & en massa. känns som dagen bara runnit iväg : ) sånt gillars. för snart är det den 10e : D hehehh.
fick köra hem idag också, mamma skulle på något möte. Sen därefter fick jag köra & hämta upp henne & direkt till Ur&guld. Mitt armband jag fick på födelsedagen miss färgades efter 12h, så bytte det i förrgår, sen idag såg jag att det var miss färgat igen! Så nu fick jag välja ett helt nytt som var garanterat äkta silver. & fy tusan vad jag gillar det : ) ska visa er senare! ska bara ta & vila lite, igår somnade jag ganska hårt (a) hehhh. men först: mat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar