fredag 1 oktober 2010

The army

åh min gud vad trött jag är. vet i fan vad det beror på.
huvudvärk har jag också : ( precis som igår.
jobbet gick i alla fall bra, förutom att jag välte en fixtur | : men vafan.
hem & slänga sig i sängen! var meningen att jag skulle sova, men det går fan inte på fredagar? vet inte varför. men har bara blivit massa slappande, sen så duschade jag i kokhett vatten i en timme. det var bannemej bästa på hela veckan. så sitter i morgonrocken nu, underbart.
ikväll ska jag iväg på förfest hos Lalle & ha de lite gött. Blir ingen utgång med tanke på att alkohol ej får vistas i min mun : ( dumma piercing. heh. nej men anki & jag käka pommes innan sen drar vi dit, sen ska anki till her outlandish friends & festa, tyckte det var dumt av danni att inte bjuda mig : ( det swedish house mafia liksom... peder.
hehehe nej men det är inte förens ikväll, så ska bara slappaaaa< : ) ja just det, ska kolla på avsnitt 4a på GG : D happy girl. tar & paintar naglarna till det också! tuuuudels.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar