lördag 23 oktober 2010

En kalas kväll

Godmorgon allihopa!
Vaknade efter riktigt obekväm sömn vid halv 12. gick upp & åt åt åt. fyfan. hade inte käkat sen kvart över 12 igår, på dagen. så inget käk på ett dygn. fast jag har för mig att jag fick 2st kaviar mackor som matsäck när jag skulle vandra hemåt igår : )
Så ja, gårdagen! Den var riktigt nice, skönt att vi stannade i Emmaboda : D först inflyttningsfest hos Anki. En bra blandning av massa folk, även de som jag inte träffat på ett tag : ) måste dessutom säga att jag är fruuuuuuktansvärt avundsjuk på Maddes tatuering.... : ( så jävla sjukt snygg! pappaaaaaa? (a)
Så efter ett tag så åkte jag & Diana till Robin samt Oskars fester. Eller jag gick ner till Oskar & dansade med honom på Wii : D hhahah det var fan uuuurkul. ska önska mig sånt i födelsedagspresent! underbart. sen efter några glas smultronvin & snack i köket så ringde Olivia, så fick vandra från festen & möta henne : ) sen tillbaka till Ankis fest. de flesta hade dragit därifrån men då kom Marie, Harley & 2 till : ) så satt & snackade framtidsplaner med dem ; ) asnice. därefter blev jag riktigt trött... så amanda&olivia var snälla nog & skulle följa mig hem lite, efter 10min mötte vi Jesper. så vi hängde med honom till en annan fest hos Kisken, men var inget drag så jag gick hemåt : ) haha! jävligt mycket gå hit, gå dit. men riktigt bra fredagskväll : D
ikväll däremot är det erbjudande om fest, igen. så har inte bestämt mig om jag ska dra med eller stanna hemma! : ) föresten så förstördes mitt nya fina dyra läppstift igår : ( BUHU. fan jag som älskade det... aja, lönen kommer på måndag & jag är i Göteborg nästa helg. i se shopping in my eyes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar