fredag 29 oktober 2010

Just gonna stand there and watch me burn?

Okej. dagen!
gick bra, huvudvärken har släppt lite (!!!) förstå min utpustning!
revbenen gör ont, igår krabbade njurarna. medicinen är för stark.
åt pizza på jobbet, var dö-gott. skrattade igenom halva eftermiddagen.
löv it.
åkte hem & möttes av brev från handelsbanken. YAY! kortet är så jävla snyggt.
bästa köpet på länge.
åkte till anki, kollade in hennes tatuering! awesomeness!
köpte en leo-kofta & korta vantar. visar allt sen.
nu ska jag dressa om & cykla till diana, ska hjälpa henne montera ihop lite grejer i lägenheten.
löv it.
så jag tänker ge er uppdatering sen ikväll, om jag inte åker till henke.
men shit, packa?
jag drar ju till göteborg imorgon mina vänner : )
visst är livet bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar