söndag 24 oktober 2010

Say hello to the little stars in my eyes

Var i nybro som sagt innan med pappa & övningskörde.
har glömt att berätta, men min uppkörning & uppskrivning är bokade! : ) glad tjej. så om jag kanske blir lite gles här så vet ni att jag råpluggar teori typ. haha!
har en extrem huvudvärk idag, jävla migrän helvete! tur att jag äntligen ska till doktorn på tisdag. har gått med den här skiten i 3v nu. usch.
har dessutom sovit riktigt dåligt inatt med, när jag inte ens kan sova... då är det illa : ( så är verkligen out of mood idag. riktig skitdag, kunde inte ens följa med & fira Tony. Men antar att de kommer hem snart, för då ska mamma göra våfflor : ) *tror nog att anki blev lite sugen nu*.
imorgon är det jobb igen, på de nya platserna. hoppas det funkar bra! dessutom trillar lönen in : ) & den är mycket välkommen. nu orkar jag inte spendera mer tid vid datorn, ca. 10min då&då är det enda jag klarar av! Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar