måndag 25 oktober 2010

Hoppsan

Ojsan! Trodde att jag hade skrivit idag men icke sa nicke!
jobbet gick bra, gillar att komma dit! kan släppa allt då.
kom hem & ville däcka. men icke sa nicke. chillade lite, sen läste jag 75sidor ut körboken, därefter plockade jag upp & in nytvättade kläder, sen gjorde jag i ordning i garderoben lite! därefter käk & nu ska jag beställa kort, bank kort dåra! dock är sidan så jävla seg så det tar så jävla tid.
jag somnar snart så om de inte funkar denna gången, så får jag helt enkelt ta det imorgon.
kan meddela att jag har ritat fiiiiin tatuering på fiiiiiint ställe. pappa (a)
imorgon börjar jag 05.35. ska till doktorn tio över två så missar ju lite. ska ge diddi en sexy thing i bilen ; ) woho1
godnatt. & wish me luck imorgon, hoppas inte doktorn hittar det jag är rädd för i min skalle : ( jag menar, konstant huvudvärk/migrän i 3veckor? come on.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar