lördag 9 oktober 2010

Silvertejp

Fruktansvärt dålig uppdatering, jag vet! men ska bättra mig.
igår gick jobbet bra, skulle ju träffat Anna, Diana & Anki på kvällen. Så blev det tydligen inte...
Istället drog jag mig till Nyströms med Brodin & kollade på Idol, snackade & åt grönsaker med dipp, & så gosades det självklart med Elsa. Min nya kusin, eller de hämtade henne igår : ) superliten & söt, mjukis, hon älskade mig! ps. det är en katt. ds. love her. ska visa bild senare.
Stannade där till 10, var sjukt trött. Så drog hemåt med pappa.

Idag däremot sov jag till halv 2. Älskar verkligen lördagar. mmmh. and so far har jag städat ur garderoben, PUH. det såg förjävligt ut där, var även tvungen att rensa bland gamla kläder. så har en svart sopsäck som vissa barn blir glada över. packade även ner kläder jag gillar, men inte använder för tillfället i en back! kalas.
har dock lite kvar att göra. Men ah : ) självklart har jag i samma veva städat rummet också! dammat & ändrat om lite, ploppar upp så jävla många ideér hela jävla tiden.
ska visa er allt jag gjort so far, men jag hittar inte min kamera sladd, & den är liksom urladdad. men ska leta nu ikväll! för snart försvinner hela min familj, så jävla skönt! & jag ska göra tacos, looooove! vilken perfekt lördag. men som sagt, im alive. keep visit the blog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar